Gestionare eficientă

a achizițiilor publice

Beneficiați de o monitorizare avansată
Reduceți timpul și efortul administrativ

Procedură unitară de urmărire și verificare a contractelor segmentate pe categorii de produse, servicii sau lucrări

Instituțiile publice se confruntă cu provocări în ceea ce privește gestionarea contractelor de achiziții publice, cu accent pe birocratie excesivă și proceduri complexe. Aceste obstacole pot conduce la întârzieri semnificative, iar resursele umane și tehnologice limitate amplifică dificultățile operaționale. Respectarea strictă a legislației adaugă un strat suplimentar de complexitate, generând întârzieri în procesul de aprobare.

Integrați procese automate, asigurând respectarea prevederilor legale și facilitând o monitorizare transparentă. Accesați rapid informații, optimizați fluxurile de lucru și simplificați procedurile interne. Cu alerte automate privind expirarea certificatelor și gestionarea eficientă a subcontractanților, beneficiați de instrumentele necesare pentru o administrare corectă și conformă

FUNCȚIONALITĂȚILE MODULULUI DEDICAT OBIECTIVELOR DE INVESTIȚII

Registre anuale automate

Crearea de registre anuale, segmentate pe categorii de produse, servicii și lucrări
Acțiuni și alerte automate pentru asigurarea valabilității contractelor

Integrare în Contabilitate

Adăugarea automată a informațiilor legate de procedura de achiziție publică în Macheta Curții de Conturi
Monitorizarea și gestionarea ofertanților, valorilor și câștigătorilor

Garanții de Execuție și Alerte

Identificarea formei de garanție a contractului și completarea automată a informațiilor
Alerte pentru funcționari în cazul valorilor sau informațiilor incorecte

Acte Adiționale și Registru Separat

Adăugarea actelor adiționale într-un registru separat cu număr, dată și motiv
Modificări automate ale valorii și perioadei contractuale la adăugarea actelor adiționale

Evidență Unitară

Monitorizarea înregistrărilor pentru subcontractori și situațiile de lucrări

Registru de decontări și alerte pentru plăți partiale

Registru automat pentru decontări, preluate în secțiunea obiectiv de investiții
Alerte pentru funcționari în cazul plăților parțiale ale facturilor

Recepții și certificate

Adăugarea facilă a recepțiilor și certificatelor constatatoare, cu posibilitatea
de a adăuga observații

Monitorizarea lucrărilor

Secțiune dedicată monitorizării fiecărei lucrări conform
cu Legea 10/1995:privind calitatea în construcții

Grafic de realizare fizică și valorică în timp real:

Reprezentare grafică în timp real a progresului fizic și valoric al lucrărilor

EXPERITZĂ TEHNICĂ - diriginte de șantier virtual

Aveți acces la un ghid digital cu studii de caz structurat

  • pe domenii ale constructiilor si instalatiilor
  • tipuri de lucrari in care sunt prezentate fazele de executie
  • tipurile de documente privind verificarea si controlul calitatii lucrarilor

Monitorizarea contractelor de finanțare

  • Păstrați toate contractele incheiate cu diverse instituții finanțatoare guvernamentale, europene sau alte tipuri de instituții într-un singur loc.
  • Accesați rapid informații cheie din contracte aplicând filtre de căutare avansată
PublicInvest ajută departamentele din cadrul instituțiilor publice să comunice și să colaboreze eficient

Contactează-ne

 Contribuim la o cultură administrativă eficientă în instituțiile publice