Gestionare eficientă
a achizițiilor publice
Beneficiați de o monitorizare avansată
Reduceți timpul și efortul administrativ
Procedură unitară de urmărire și verificare a contractelor segmentate pe categorii de produse, servicii sau lucrări
Instituțiile publice se confruntă cu provocări în ceea ce privește gestionarea contractelor de achiziții publice, cu accent pe birocratie excesivă și proceduri complexe. Aceste obstacole pot conduce la întârzieri semnificative, iar resursele umane și tehnologice limitate amplifică dificultățile operaționale. Respectarea strictă a legislației adaugă un strat suplimentar de complexitate, generând întârzieri în procesul de aprobare.
Integrați procese automate, asigurând respectarea prevederilor legale și facilitând o monitorizare transparentă. Accesați rapid informații, optimizați fluxurile de lucru și simplificați procedurile interne. Cu alerte automate privind expirarea certificatelor și gestionarea eficientă a subcontractanților, beneficiați de instrumentele necesare pentru o administrare corectă și conformă
FUNCȚIONALITĂȚILE MODULULUI DEDICAT OBIECTIVELOR DE INVESTIȚII
Registre anuale automate
Crearea de registre anuale, segmentate pe categorii de produse, servicii și lucrări
Acțiuni și alerte automate pentru asigurarea valabilității contractelor
Integrare în Contabilitate
Adăugarea automată a informațiilor legate de procedura de achiziție publică în Macheta Curții de Conturi
Monitorizarea și gestionarea ofertanților, valorilor și câștigătorilor
Garanții de Execuție și Alerte
Identificarea formei de garanție a contractului și completarea automată a informațiilor
Alerte pentru funcționari în cazul valorilor sau informațiilor incorecte
Acte Adiționale și Registru Separat
Adăugarea actelor adiționale într-un registru separat cu număr, dată și motiv
Modificări automate ale valorii și perioadei contractuale la adăugarea actelor adiționale
Evidență Unitară
Monitorizarea înregistrărilor pentru subcontractori și situațiile de lucrări
Registru de decontări și alerte pentru plăți partiale
Registru automat pentru decontări, preluate în secțiunea obiectiv de investiții
Alerte pentru funcționari în cazul plăților parțiale ale facturilor
Recepții și certificate
Adăugarea facilă a recepțiilor și certificatelor constatatoare, cu posibilitatea
de a adăuga observații
Monitorizarea lucrărilor
Secțiune dedicată monitorizării fiecărei lucrări conform
cu Legea 10/1995:privind calitatea în construcții
Grafic de realizare fizică și valorică în timp real:
Reprezentare grafică în timp real a progresului fizic și valoric al lucrărilor
EXPERITZĂ TEHNICĂ - diriginte de șantier virtual
Aveți acces la un ghid digital cu studii de caz structurat
- pe domenii ale constructiilor si instalatiilor
- tipuri de lucrari in care sunt prezentate fazele de executie
- tipurile de documente privind verificarea si controlul calitatii lucrarilor
Monitorizarea contractelor de finanțare
- Păstrați toate contractele incheiate cu diverse instituții finanțatoare guvernamentale, europene sau alte tipuri de instituții într-un singur loc.
- Accesați rapid informații cheie din contracte aplicând filtre de căutare avansată