Management performant

al obiectivelor de investiții

Utilizați mai eficient resursele
Maximizați rentabilitatea investițiilor

Sistem centralizat pentru gestionarea și implementarea obiectivelor de investiție în conformitate cu reglementările în vigoare

 O investiție publică implică o cantitate semnificativă de documente, care conțin date complexe. Stocare și gestionare lor în formă fizică îngreunează accesul la date esențiale.
De cele mai multe ori, apar modificări pe parcursul implmentării proiectului, iar gestionarea acestora este dificilă.
În plus, lipsesc instrumente eficiente de colaborare și partajare a documentelor.

Toate acestea generează erori în date și în verificarea conformității cu reglementările

Ca parte din echipa de proiect aveți acces în timp real la valoarea cheltuită pentru fiecare obiectiv de investiții.
Primiți alerte legate de data de expirare a Certificatului de Urbanism, de valabilitatea Autorizației de construire și alte tipuri de alerte.
Acceseați rapid date complexe și documente.
Eficientizați fluxurile de lucru și îmbunătăți procedurile interne

Platforma Generează automat Fișa de obiectiv anuală și Centralizatorul de cheltuieli

FUNCȚIONALITĂȚILE MODULULUI DEDICAT OBIECTIVELOR DE INVESTIȚII

Fișa de Obiectiv

Obțineți date esențiale despre valoarea totală estimată, durata de implementare, valoarea decontată la zi și valoarea rămasă de finanțat. Simplificați procesul prin generarea automată a titlului și vizualizarea detaliilor importante.

Centralizator cheltuieli

Accesați datele actualizate privind cheltuielile, structurate pe capitole, pentru fiecare contract. Optimizați planificarea financiară și luați decizii informate.

Raportare contracte

Accesați un raport detaliat al contractelor pentru o monitorizare mai bună a progresului proiectelor. Facilitați procesul de raportare și luați decizii informate pe baza datelor disponibile.

Modul pentru Instituțiile de credit

Gestionați eficient obiectivele finanțate de instituții de credit. Asigurați-vă că toate cerințele financiare sunt îndeplinite în mod corespunzător.

Urmărirea contractelor

Urmați cu ușurință contractele alocate fiecărui obiectiv pentru o administrare financiară mai bună. Monitorizați progresul proiectelor și asigurați-vă că resursele sunt alocate eficient.

Sistem de alertă

Primiți notificări pentru certificatele de urbanism și autorizațiile de construire apropiindu-se de expirare. Evitați pierderea termenelor importante și mențineți proiectele în conformitate cu reglementările.

Registrul Taxe, Avize și Acorduri

Păstrați înregistrări complete despre avize și acorduri, primind alerte pentru valabilitatea acestora. Asigurați-vă că toate aprobările sunt în regulă și evitați problemele juridice.

Gestionarea cotelor

Administrați cu ușurință cotele conform legislației în construcții. Asigurați respectarea tuturor reglementărilor și evitați posibilele penalități.

Acces Deviz General

Accesați devizul general inițial și variantele reactualizate, modificându-le conform necesităților. Optimizați bugetul și asigurați o transparență completă asupra costurilor.

La baza soluției dedicate obiectivelor de investiții stă legislația.

  • H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnicoeconomice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice
  • Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii cu normativele tehnice in vigoare
  • Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii
  • Legea nr.215 din 22 decembrie 1997 privind Casa Sociala a Constructorilor
PublicInvest ajută departamentele din cadrul instituțiilor publice să comunice și să colaboreze eficient

Contactează-ne

 Contribuim la o cultură administrativă eficientă în instituțiile publice